Prezentare RoDSA

Fondată în 15 aprilie 2002, asociaţia RODSA este o organizaţie profesională non-profit care reprezintă industria de vânzări directe şi sisteme MLM din România. Membrii asociaţiei sunt persoane juridice cu sediul în România care desfăşoara numai aceasta formă de vânzare.

Sediul asociaţiei RODSA se află în Cluj-Napoca, România.

Statutul RODSA (format PDF)

Obiectivele asociaţiei:

  • integrarea în asociaţie a mediilor din România conectate la activitatea de vânzare directă, ca o modalitate modernă de marketing, caracterizată prin contactul personal dintre distribuitori şi consumatori, pentru ofertarea şi vânzarea bunurilor şi serviciilor direct la consumatori, în special la domiciliul lor.
  • promovarea principiilor Codului Etic de Conduită în industria vânzărilor directe
  • participarea activă la formarea unui climat legislativ în România conform prevederilor legislaţiei Uniunii Europene privind activitărţile din industria vânzărilor directe
  • elaborarea statutului distribuitorilor din industria vânzărilor directe
  • prezentarea publică a poziţiei membrilor asociaţiei faţă de natura activităţilor de vânzări directe
  • promovarea vânzărilor directe pe toate căile mass-media şi prin programe de informare în mediul şcolar şi universitar.
  • preluarea altor activităţi care sprijină dezvoltarea acestui mod de practicare a activităţii de marketing informarea şi instruirea consumatorilor referitor la activităţile de vânzare directă
  • înscrierea asociaţiei în forumurile internaţionale: FEDSA (Federation of European Direct Selling Associations) şi WFDSA (World Federation of Direct Selling Associations).

Modalităţile de realizare a obiectivelor asociaţiei:

  • supravegherea activităţii membrilor asociaţiei în baza Codului Etic de Conduită şi soluţionarea cazurilor de abatere de la prevederile Codului.
  • proiectarea şi dezvoltarea unor programe de cercetare în domeniul vânzărilor directe, pe baza informaţiilor tehnice şi ştiinţifice naţionale şi mondiale
  • angrenarea mediilor parlamentare pentru legiferarea statutului ditsribuitorilor
  • organizarea activităţilor de schimb de experienţă între membri asociaţiei
  • iniţierea şi organizarea de conferinţe, simpozioane, seminarii, expoziţii pentru informarea consumatorilor şi a mediilor de afaceri din România
  • stabilirea şi dezvoltarea cooperării cu institutele de cercetare ştiinţifică, cu unităţile de învăţământ universitar, cu asociaţiile profesionale care au obiective similare
  • romovarea în mediile publice a informatiilor despre activităţile asociatiei si a membrilor sai, pentru cunoasterea naturii activităţilor de vânzari directe, a modului lor de desfăşurare, a avantajelor consumatorilor şi a scopurilor economice
  • stabilirea contactelor cu organismele guvernamentale din România şi reprezentarea intereselor membrilor asociaţiei în faţa autorităţilor sau a altor instituţii publice, inclusiv economice, politice, de protecţie a consumatorului, presă, radio şi televiziune.

Sediul social şi adrese de contact:

Pentru mai multe informaţii despre RODSA, vă rugăm să ne contactaţi la:

ASOCIATIA DE VÂNZĂRI DIRECTE DIN ROMÂNIA

str. Ady Endre nr. 29
400064 Cluj-Napoca
Tel: 0264-442124
info@rodsa.ro

RODSA – Asociaţia de Vânzări Directe din România
a fost înregistrata la Notariatul Public din Cluj-Napoca în 15 aprilie 2002 si
în Registrul Judecătoriei din Cluj
cu nr. 71 din 18 iulie 2002

Codul Fiscal: 14786944

Banca: BCR Cluj, cont (lei) IBAN: RO56 RNCB 0106 0265 9895 0001