Înregistrare

Sunteţi interesat de statutul de membru RODSA?

Asociatia de Vânzari Directe din România (RODSA) este o organizaţie profesională fondată prin adeziunea liberă a unor entităţi eligibile, care funcţionează pe bază de parteneriat.

Confrom experienţei DSE, FEDSA şi WFDSA, Consiliul Director RODSA a stabilit că o entitate este eligibilă pentru a fi membru asociat, dacă este o persoană juridică sau persoană fizică autorizată, care desfăşoară activităţi de vânzări directe şi are sediul în România. Prin hotărârea Consiliului Director RODSA se poate acorda titlul de “membru onorific” unor personalităţi din România sau străinătate, care au merite deosebite în dezvoltarea indistrie de vânzări directe.

Deoarece aria dezvoltării industriei de vânzări directe cuprinde mai multe domenii, metode şi forme de activitate, au fost stabilite următoarele criterii de eligibilitate:

  • Criteriul de eligibilitate după natura activităţii entităţii:
  1. companii care distribuie produse şi servicii prin metoda vânzării directe, deci care produc sau desfac bunuri sau servicii către consumator, în urma unui contact personal de vânzare directă (membru RODSA afiliat)
  2. companii care furnizează produse sau/şi servicii pentru industria vânzărilor directe, deci care aprovizioneaza cu bunuri sau/şi servicii companiile care distribuie aceste bunuri prin vânzare directă (membru RODSA furnizor)
  3. companii care îşi transformă activitatea managerială de marketing, prin adoptarea metodelor de vânzare directă, deci care intenţioneaza să pună bazele unei afaceri în domeniul vânzarilor directe în România, în termen de şase la douasprezece luni de la depunerea cererii de membru.(membru RODSA observator)
  • Criteriul de eligibilitate după metoda de distribuţie:
  1. vânzarea directă propriu-zisă a unui produs sau serviciu
  2. recomandarea unui produs sau serviciu
  3. plan de marketing în reţea (MLM/Network Marketing, Unilevel, matriceal, binar, complex sau alte variante)
  • Criteriul de eligibilitate după forma de distribuţie:
  1. de la persoană la persoană
  2. în grup
  3. o combinaţie între cele două forme anterioare

Observaţie: datele despre numărul distribuitorilor şi venitul net anual nu reprezintă un criteriu de eligibilitate. Aceste date sunt de natură statistică şi nu influenţează decizia Consiliului Director RODSA.

Cum obtineţi informaţii despre statutul de membru?

Dacă sunteţi interesat să deveniţi membru activ al Asociaţiei de Vânzări Directe din România (RODSA), completaţi informaţiile cerute de formularul de mai jos pentru a ne ajuta să determinăm dacă firma dumneavoastră este eligibilă pentru statutul de membru.

Consultaţi Lista firmelor pentru a vă informa asupra structurii mediului de afaceri din industria de vânzări directe din România

Asociaţiei de Vânzări Directe din România (RODSA) este o organizaţie bazată pe parteneriat, formată din persoane juridice şi persoane fizice autorizate cu sediul în România. Persoanele care comercializează produse sau servicii aflate sub marca unei firme care nu are sediul în România nu sunt eligibile pentru statutul de membru.

Daca se va dovedi că sunteţi eligibil, vă vom trimite prin poştă informaţiile şi formularele necesare privind statutul de membru. De asemenea vă vom înscrie pe lista de informaţii RODSA pentru a primi informaţii despre programele şi activităţile asociaţiei. În cazul în care nu doriţi să mai primiţi aceste informaţii trebuie să ne înştiinţaţi şi veţi fi şters de pe listă.

Notă: distribuitorii care aparţin unei reţele de distribuţie a unei companii de vânzări directe membru RODSA, deci persoane fizice autorizate care au o poziţie managerială (coordonator de structură, director de reţea, etc.) în reţeaua de distribuţie respectivă, se pot organiza în Clubul Liderilor RODSA.

 Înscrie-te în RoDSA!