Rapoarte si informații

Una din atribuţiunile RODSA este furnizarea de rapoarte, sinteze, analize, informaţii, etc. despre industria vânzărilor directe din România. Accesând rapoartele veţi putea citi materialele privind activităţile industriei de vânzări directe din România.

În egală măsură, comunitatea distribuitorilor trebuie să fie corect informată asupra problemelor de natură economică, juridică şi profesională, pentru a-şi desfăşura activitatea în bune condiţii. Accesând Informaţii utile sau Statistica veţi putea citi materialele necesare pentru desfăşurarea activităţilor de marketing în reţea.

Vă invităm să completaţi Chestionarul RODSA 2009!

Rapoarte pe anul 2011

Rapoarte pe anul 2009

Rapoarte pe anul 2008

Rapoarte pe anul 2007

Rapoarte pe anul 2006

Rapoarte pe anul 2005

Rapoarte pe anul 2004

Rapoarte pe anul 2003

Rapoarte pe anul 2002

Studii, cercetări şi teze universitare realizate în România

Informatii utile

Juridice (Legislaţia)
Profesionale (Noutăţi, Articole, Bibliografie)

Statistică

Conform WFDSA, ponderea planurilor de marketing tip Unilevel a scăzut în ultimii 20 de ani cu 30-40% din totalul firmelor care activează în industria de vânzări directe.

În figura de mai sus, mai există doar 1,8% firme care lucrează NUMAI pe un plan Unilevel.

15 iunie 2006: Rezultatele sondajului cu 988 voturi ale distribuitorilor din industria de vânzări directe din România, între 1 ianuarie 2003 şi 15 iunie 2006:

  • 1. majoritatea sunt distribuitorii MLM ( clienţii sunt potenţiali distribuitori MLM, deoarece vizitează un site de specialitate!)
  • 2. o treime lucrează exclusiv în MLM (2/3 persoane câştigă parţial din afacerile MLM)
  • 3. majoritatea distribuitorilor au vârsta între 18 şi 30 de ani (numărul tinerilor între 18 şi 30 ani este de 3 ori mai mare faţă de cel al bătrânilor)
  • 4. majoritatea vând produse de sănătate (produsele tehnice sunt cele mai rare, iar asigurările au o pondere mijlocie)
  • 5. cea mai utilizată metodă de marketing este “de la persoană la persoană” (prezentările individuale sau de genul “2 la 1″ sunt preferate)
  • 6. numărul bărbaţilor este aproape dublu faţă de cel al femeilor (probabil pt. că bărbaţii lucrează mai mult pe Internet)
  • 7. majoritatea lucrează frecvent pe Internet

Notă: informaţiile statistice sunt obţinute de la WFDSA